Friday 5 October 2012

Zi scurtă

Servus tuturor,

Sunt foarte obosită. Tușesc și cred că m-am procopsit cu un virus stomacal ce m-a ținut trează o bună parte din noapte. Acest lucru nu m-a împiedicat să merg la cursul de interpretare engleză și nici să mă ocup de contracte și carnete. Am ales cursul opțional de subtitrare, din cadrul masteratului de terminologie și traductologie. Din păcate, cursul de LMGR (limbaj mimico-gestual românesc) nu se ține în lipsa unei persoane calificate care să ni-l predea. Am luat ceva pentru stomac de la farmacie, sper să își facă în curând efectul.

Prioritatea pe azi e să mă simt mai bine. Restul se poate reprograma. Am profitat că sunt singură în cameră temporar și am înregistrat un discurs despre măselele de minte pe care nu am avut ocazia să îl țin la curs. E în limba engleză și de lungime și dificultate standard, aș spune. Ascultați-l aici. Știu că nu deschid gura cum trebuie, e din cauza oboselii, dar nu mai am răbdare să-l înregistrez încă o dată.

Pe diseară!

No comments:

Post a Comment