Saturday 6 October 2012

Odihnă

Bună dimineața,

Am preferat să adorm aseară. Am avut un somn de aproape cinci ore neîntrerupte și am stat cam șapte în pat fără a mă scula. E și acesta un început.

Am citit și tradus câte puțin de dimineață (din franceză) și mi-a reușit un careu de sudoku în opt minute. Acum bocănesc vecinii de zor, dar sper să nu-i țină mult hărnicia și să mai pot măcar sta întinsă vreo două ore în liniște. Capul oricum mi-e greu ca plumbul, ochii mă dor și mă ustură în orbite și nu prea am vlagă. Măcar s-au mai calmat durerile de stomac.

Pentru azi mi-am propus să mai recuperez patru ore de odihnă, dintre care măcar două să fie de somn. Pe urmă, aș vrea să citesc câteva articole despre alegerile din Statele Unite și să selectez material pentru câte un discurs în franceză și engleză. După-amiază voi lua un autobuz spre casă, deci trebuie făcut bagajul și o listă cu ce trebuie neapărat să-mi aduc la Cluj și cu ce mi-ar plăcea să-mi aduc la Cluj. S-ar putea să merg la cantină ca să economisesc timp la prânz și vreau neapărat să golesc tot ce am adunat în plasa mea de reciclat. Înainte să plec voi face puțină ordine, deja am măturat și dat cu mopul ieri.

De încheiere, un cântecel motivațional care m-a ajutat la greu: I Can See Clearly Now.

Pa și pusi!



















No comments:

Post a Comment