Saturday 20 October 2012

Revedere (partea a treia)

Bună seara,

Pic de somn, așa că nu mă lungesc. Azi am fost la cumpărături, mi-am luat o umbrelă vișinie (iuhuuu) și m-am întâlnit cu încă un prieten pe care-l poartă doru-n lung și-n lat. Ne-am plimbat și prin parcul mare, ocazie cu care mi-am dat seama că are și un nume, Simion Bărnuțiu. Am prins și o scenă dintr-o piesă de teatru itinerant, cu Conul Leonida și coana Mița. Am râs cu gura până la urechi. Pe Cetățuie, chiar lângă cruce, i-am prins cu zoom-ul pe câțiva Nikoniști, veniți să testeze obiective la înălțime. După ce am ajuns acasă m-am îndopat bine și pe urmă m-am jucat cu nepoțelul meu simpatic foc. De-ți ghici ce-am desenat împreună: o compresă. Tocmai a scăpat de febră și e mândru că mai știe un cuvânt complicat (are doar patru ani). Îmi vine să-l mănânc. Sunt în șomaj la capitolul discursuri înregistrate, mă doare gâtul și vocea e și nu prea. E puțin frustrant, dar îmi revin eu. Mâine îmi caut ceaiul special anti-bronșitic. Și acum ... 

Noapte bună!

No comments:

Post a Comment