Tuesday 30 October 2012

Nu am chef azi ...

Servus tuturor,

Nu am diacritice. Prin urmare, nu pot scrie cu ele. Voi evita folosirea lor, pe cat posibil. Azi totul a fost ok, dar obositor. Deja s-au adunat multe ore de lucru. Se simte.

Nu l-am luat pe nu in brate. Sa zicem doar ca am chef redus. Am citit, am ascultat radio, am vizionat Star Trek, am purtat discutii la telefon si online, am facut majhong si sudoku, am pus de niste discursuri. Nu sunt toate gata, dar nici mult nu mai au. Sper ca pe vineri dupa-amiaza sa pot si posta cateva. Preferabil, in limba franceza. E cea mai grea pentru mine. Discursurile devin din ce in ce mai dificile si va trebui sa fac fata.

Maine alerg si traduc, am teoria interpretarii, doua ore de informatica (facem voiceover), am grup de lucru pe retur si cursul de suedeza. Voi fi varza pe joi daca nu ma menajez. Imi propun sa functionez la 60-70%.

V-am pa!

















No comments:

Post a Comment