Monday 1 October 2012

În toiul ultimelor pregătiri

Ziua bună!

Ieri nu m-am mai putut conecta la internet (cu sau fără oi). Azi am rezolvat niște probleme administrative: contracte de școlarizare și de studiu. Mâine le voi înmâna secretarei de masterat.

Tot azi am primit și pachet de acasă, mi-am cumpărat un cablu pentru internet și niște căști nou-nouțe pentru iPod nano, varianta butucănoasă. Acum voi putea merge și cu albumele mele la alergat.

Pe mâine am de pregătit două discursuri de consecutivă: în limba română și în limba franceză. Nu voi posta aici diseară decât dacă îmi rămâne un răgaz pentru un al treilea, mai vechi. Pe celelalte două le voi înregistra în limba română și le voi încărca pe Trilulilu mâine, după ce ajung acasă.

Sunt trează de la 7 a.m., cu tot cu două reprize de nesomn. Partea bună e că am alergat și am făcut mișcare în parcul mare între 7:30 și 8:30. Totuși, mai am circa patru ore de somn de recuperat.

Încerc să dorm puțin, pe urmă se scriu și consecutivele.

Pe curând!


No comments:

Post a Comment