Friday 12 October 2012

Calea cea dreaptă

Bună seara, 

Săptămâna de cursuri a luat sfârșit și acum e cazul să fac un bilanț și să îmi setez niște obiective foarte precise pentru perioada 15-19 octombrie. Mi-a plăcut mult atelierul tematic și intervenția despre comentarii și critici (feedback). Mi-a dat, așa, un plus de energie pozitivă și determinare. Pe scurt: e esențial pentru formarea mea continuă ca interpret să primesc comentarii și critici succinte, la obiect, care să adreseze niște probleme și obiective precise. Se pot identifica trei etape: găsirea problemei, identificarea posibilei/posibilelor cauze și recomandarea unei/unor soluții. Floare la ureche, nu-i așa? Doar practica ne omoară ...

Pe plan personal, săptămâna viitoare trebuie să mă întâlnesc cu doi prieteni dragi. Prin urmare, trebuie să îmi gestionez bine timpul ca să mă pot bucura de cele două experiențe. Mâine o iau mai ușurel și de duminică după-amiază îmi pregătesc discursuri pentru luni și marți, cel puțin. Tema la suedeză o scriu oricând, e o delectare. 

Vreau să alerg mâine prin parcul mare. Nu-mi fixez alarma pe dimineață, azi m-am trezit la 5.30 din ... inerție, să zicem. Mai vreau să gătesc, tot pentru suflețelul meu, să mă răsfăț cât de cât. 

Revenind la obiectivele mele, cele mari sunt cam aceleași. Vreau totuși să îmi ascult cu mare atenție discursurile și să identific exact ce nu a mers, de ce și cum pot remedia. Mâine seară, după ce notez și enumăr tot, îmi fixez maxim trei obiective precise. 

Acum mă întorc la camera mea, care e vraiște, deci trebuie pusă în ordine și mă voi recompensa cu un ceai de scai vânăt, ca să nu mai tușesc atât. 

No comments:

Post a Comment