Thursday 11 October 2012

Ape tulburi

Bună seara,

Ziua aceasta am fost pleoștită și fără vlagă. Sudoku a durat aproape douăzeci de minute. Pur și simplu nu m-am putut concentra. Am și uitat că mai am un săculeț mic de polen, ca supliment. Accesele de tuse sunt tot acolo, dar încerc să mă menajez pe cât posibil. Nu m-am înregistrat, din păcate, dar am făcut un discurs lunguț adaptându-l pe acesta.

Ieri seară m-am bucurat mult de cursul de suedeză. Verdict pozitiv: îmi place și sunt foarte motivată. Nu știu când voi avea și bani pentru un zbor Cluj-Stockholm, dar limba măcar o voi învăța. Așa, ca să-l pot citi pe Strindberg în original. Și poate și pe Selma Lagerlöf.

Am citit puțin din literatura de specialitate împrumutată. Mâine vreau să mai caut ceva. De fapt, prioritatea e primul contact cu cei din anul întâi, atelierele tematice care vor avea loc și întâlnirea cu fetele care tocmai au absolvit. Abia aștept, gândurile acestea mă vor face mâine să mă urnesc, oricât de prost sau rău mă simt.

Noapte bună, somn lin ....

No comments:

Post a Comment