Friday 26 October 2012

Fără înflorituri

Bună ziua,

Azi aş putea spune că aproape m-am relaxat, în comparaţie cu ziua de ieri sau miercuri: am avut un singur curs de interpretare engleză.

Nu am intrat de data aceasta în cabină, dar am făcut o consecutivă retur şi am ţinut discursul despre maraton pentru colegele mele.

Mi-a prins bine consecutiva şi voi ţine minte comentariile:

  • trebuie să te exprimi clar, scurt, la obiect, fără înflorituri 
  • chiar dacă ai tentaţia de a spune tot şi de a supraexplica, trebuie să reduci redundanţele, nu să le amplifici
  • vorbeşte mai repede 
În plus, mi-am mai notat dintre sfaturile pe simultană:
  •  nu căuta să te exprimi artistic
  • găseşte decalajul perfect (pentru un anumit orator, pentru un anumit discurs sau fragment de discurs)
  • evită să începi cu o subordonată  
Mâine vreau să trec în revistă tot ce am făcut în săptămâna a patra şi să-mi stabilesc obiectivele principale pentru săptămâna 29 octombrie-2 noiembrie.

Doamne-ajută! Pe curând!




No comments:

Post a Comment