Monday 15 October 2012

Notițele, bată-le-ar vina!

Bună seara,

Azi doar am ținut discursuri, am comentat prestația colegelor și am tușit din toți rărunchii. În rest, am mai luat și notițe despre economia și piața globală la cursul de Instituții Europene. Încă nu sunt mulțumită de cât de mult notez și sunt foarte conștientă de faptul că îmi scapă nuanțe datorită impreciziilor.

M-am hotărât să folosesc un evidențiator special pentru acele cuvinte și expresii pe care mă simt obligată să le notez în întregime. Pe urmă, poate voi găsi un mod mai econom de a le nota.

Mâine urmează cele patru ore de franceză, cea mai mare provocare pentru mine (căci e vorba de franceză, unde stau cel mai prost la capitolul limbă activă). Voi pregăti două discursuri a câte șapte minute fiecare și ... Doamne-ajută! Partea bună e că la trei și jumătate mi-au trebuit sub zece minute pentru careul zilnic de sudoku, deci mai am suficientă energie și concentrare.

Mai am sub trei ore pentru a mă ocupa de:
  • știri interne și externe
  • discurs franceză 1
  • discurs franceză 2 
  • Daniel Gile
  • Roderick Jones
  • integrame, sudoku, mahjong
Aș mai adăuga ceva, dar vreau totuși să fiu realistă. Până una-alta, iată al doilea discurs despre timbre,  relucrat în limba română: de ascultat, aici

Pe mâine!




No comments:

Post a Comment