Thursday 4 October 2012

Arc întins

Bună seara,

Am ajuns și eu, în sfârșit, în cămin. Am cincizeci de e-mail-uri de verificat, am înregistrat discursul în franceză, cu bâlbe cu tot (de, sunt trează de peste 16 ore), am cumpărat pantofi cu toc (relativ comozi, raport bun calitate-preț), am dus ceai negru și praf de cardamom la facultate, iar nu merge rețeaua oficială de internet din cămin, numai cea fără oi nesecurizată.

Întâlnirile Europene au fost, ca de obicei, la înălțime. Mi-era dor. În plus, am avut prilejul de a-mi observa colegele interprete lucrând pe simultană și să discut cu ele (ciao fetelor, vă pup!). O, să nu uit, am luat și notițe de consecutivă. Am folosit inclusiv coperțile, hahaha.



Mi-e somn, așa că nu mă mai lungesc. Ascultați discursul despre Marsilia și Kosice aici.

Noapte bună!  

No comments:

Post a Comment