Monday 1 October 2012

Viață fără de moarte

Bună seara, 

Toate merg bine, am reușit să adorm o oră jumătate și mă simt în formă. Am ales un vechi discurs despre durata medie de viață. Din păcate, nu e foarte lung, fiindcă nu am avut destulă intimitate. Eram la a douăsprezecea tentativă când a sosit colega și mama ei, așa că alegerea mea era: ori cu zgomot, ori deloc. Îmi cer scuze pentru bruiaje și pentru eventualele calcuri din engleză. Nu mai știu dacă am spus tensiune sau presiune arterială, dar se foșnea în jurul meu și m-am cam grăbit să scot cuvintele și să termin cu înregistrarea.  

Știu despre ce vor fi discursurile de mâine și mai am trei ore ca să mă documentez și să le scriu. Timp suficient, zic eu. Va dura ceva mai mult cu cel în franceză, dar măcar am conținutul de idei pregătit, în mare. 

Cele zece bloc-notes-uri nou-nouțe sunt deja liniate corespunzător, fiecare filă în parte. E de datoria mea să le încep și să le umplu cu discursuri interesante și cât mai bine structurate, mai ales că vom face tranziția înspre simultană.  

Revin: aici e discursul despre durata medie de viață. 

Pe mâine ...






No comments:

Post a Comment