Wednesday 17 October 2012

Hă hăm, permiteți să raportez ...

Am ajuns acasă la opt și jumătate. La teoria interpretării am testat o nouă tehnică și am reușit să notez mai puțin. Observație: când notez puțin nu mai notez în diagonală, dar am timp să trag linii pentru separarea ideilor. Româna a fost mai bună, ritmul și intensitatea vocii nu (dar numai pentru că nu am vrut să forțez deloc).

În laboratorul de informatică am lucrat la editarea discursurilor și cred că îmi va prinde foarte bine să pot prelucra ce postez și să nu mai înregistrez atât de multe variante intermediare.

La retur am fost destul de obosită, m-am chinuit puțin la partea terminologică. Având în vedere oboseala și condițiile de lucru (pe coridor, cu ecou, în picioare, pe ultimele foi din două caiete diferite), m-am descurcat bine.

La suedeză am recapitulat puțin din lecția trecută, pe urmă am mai învățat numerale (o adevărată provocare), pronume impersonale și adjective pronominale nehotărâte. În plus, câteva verbe noi, interogativul și negativul.

Am citit un articol al lui Daniel Gile pe mâine și mai am de lucrat la un discurs pentru franceză, dar cred că îl voi lăsa la dospit pe dimineață (poate-l visez; noaptea e un sfetnic bun). Acum aș vrea să mai editez puțin la un discurs despre Ian McEwan. Vreau să las doar esențialul, să ajustez timbrul (mai jos) și ritmul (mai alert).

Somn ușor!

No comments:

Post a Comment