Monday 8 October 2012

Două dintr-un foc

Bună seara,

Sunt mai odihnită după două ore de pauză. Timp de o oră am înregistrat două discursuri pentru interpretare consecutivă fără notițe în limba engleză: unul despre țânțari și unul despre chiorăitul mațelor.

Am sub două ore pentru a citi un text de traducere tehnică de care mă voi ocupa în următoarea lună, pentru a-mi pregăti două discursuri la interpretare franceză (mâine am patru ore una după alta), pentru a face câteva integrame, pentru a asculta niște știri și pentru a lua cina, pentru a citi din cartea de teorie a interpretării recent împrumutată și pentru a face un duș.

Le fac pe toate, pe rând, încet și cu voie bună. Probabil pe sonate pentru pian de Beethoven sau fredonând Somnoroase păsărele. Viața e frumoasă, chiar dacă m-au pișcat țânțarii și duminica aceasta.

Discursurile, aici și aici. Noapte bună!




No comments:

Post a Comment