Sunday 28 October 2012

Terapie muzicală

Bună seara,

În cea mai lungă zi a anului (iuhuuu!), iată ce am făcut eu:

  • l-am primit pe tata de dimineaţă, am stat de vorbă, i-am făcut o cafea din orz (e hipertensiv, pentru cei care se strâmbă acum a scârbă) şi am gustat din pachetul cu bunătăţi (câte puţin din toate, până ce am simţit că puşc)
  • am discutat despre literatură engleză cu colega de cameră, am făcut integrame, am ascultat jazz şi literatură spaniolă pe Radio România Cultural până ce am adormit (cel mai dulce somn, cel furat)
  • m-am bâţâit pe Rock FM, am cântat, am făcut ordine prin lucruri şi am pregătit o tură de haine la spălat pe mâine, dis-de-dimineaţă
  • am făcut integrame iar, contra cronometru (nota bene: musai, da musai să iau Rebus Magazin pentru experţi pe luna noiembrie) şi am vorbit la telefon până m-au durut fălcile 
  • am citit din Science et Avenir şi am găsit cel puţin douăzeci de cuvinte necunoscute; mi-au venit şi cel puţin cinci idei de discurs 
  • am stat puţin online (sub o oră, fără a socoti acest blog), fiindcă nu vreau să abuzez de laptopul colegei
Iar acum mă apuc de mahjong şi sudoku. Cum nu am fost în formă maximă, nici nu mi-am mai pus problema să merg la Napoca Folk sau la Anim'est. Din păcate, nu le pot avea pe toate. Mi-am promis totuşi să mă tratez cu o ieşire într-una din serile următoare. Mi-e tare tare dor să alerg. Îmi voi lua toate precauţiile ca să nu mi se agraveze tusea şi am s-o iau la goană. Vreau să merg la anul şi la Hercules Maraton, şi la Maratonul Internaţional Cluj, şi la Maraton Apuseni. Vreau să fiu pregătită. Nu e cazul să îmi propun mai multe, fiindcă nu mi-o vor permite timpul şi banii de care dispun. 

Mâine am trei ore de grup de lucru pe simultană şi consecutivă şi cursul de Instituţii Europene. În rest, voi traduce. Plan simplu, nu? Sper să vâjească ...

Pe curând!

No comments:

Post a Comment