Tuesday 16 October 2012

Revedere (prima parte)

Seara bună.

Sunt într-o dispoziție lirică ... afară plouă bine, mocănește. Mi-am întâlnit o prietenă dragă (nu ne-am văzut de doi ani) și parcă nu mă mai dor așa coastele și plămânii de la tuse.

Azi la franceză am făcut consecutive și exerciții pregătitoare pentru cabină. La al doilea curs am avut parte și de un discurs politic mai dificil, plin de metafore și cuvinte mai puțin întâlnite. Nu zic ce-a ieșit, parcă nici nu am curajul să mă ascult ...

Am făcut consecutive (iar din franceză) în grup de lucru timp de o oră (da, am rezistat la cinci ore). Tusea și durerile mă fac mai irascibilă. Am avut și un prim client pe traduceri și am petrecut trei ore pe un proiect mic și urgent.

A funcționat bine adrenalina, am scos sub opt minute la sudoku. Pe când m-am dezmeticit, era șapte și nu am mai apucat să fac mare lucru. Patru ore au fost pentru plimbarea dintr-o parte într-alta a Clujului și conversație.

Am înregistrat un discurs despre Cesaria Evora, dar nu prea bine (au tot bâzâit vecinii cu bormașina, nu pot exprima în cuvinte cât de dragi îmi erau). Rămâne pe mâine.

Noapte bună!

No comments:

Post a Comment