Friday 30 November 2012

Cu chef

Bună seara,

Am moțăit un pic și, după un duș binevenit, mă simt ca nouă. Sunt cu chef de discursuri, tocmai am înregistrat unul pe care l-am ținut în franceză azi, la grupul de lucru. Am încercat să-l lungesc, dar nu prea mi-a ieșit. Cred că se pretează mai degrabă la consecutivă cu notițe, nu are mult peste cinci minute. Rămâne de văzut ...

Sunt foarte entuziastă, din mai multe motive:
  1. Mâine dorm suficient.
  2. Mâine vine mami.
  3. Mâine mă îndop cu mâncăruri preferate.
  4. Mâine merg la concert.
  5. Mâine termin de citit două cărți.
  6. Mâine fac sudoku, rebus pentru experți și traduc.
  7. Mâine scriu articole.
  8. Luni, marți și miercuri vom avea orar special, pentru asistența pedagogică SCIC.
  9. Toată săptămâna vom avea două teme principale pentru discursuri: religia și securitatea alimentară. Am ce spune despre amândouă, deci vor fi mai ușor de pregătit discursurile. 
  10. Joi vine moș Nicolae. Mă pregătesc (sper să intre bursa, să am și cizme de lustruit). 
  11. Am găsit mai multe filme integrale în suedeză pe Youtube (uraaaa!) și am început să mă uit la Kid svensk. Nu-i nicio grabă să-l văd, dar partea cea mai bună e că prind vocabular nou și e și în finlandeză. Jätte bra
  12. Îmi vine să cânt și am și fredonat puțin (până mi-a spus Mița să tac). 
  13. Am descoperit seria SF Halo, bazată pe franciza de jocuri video cu același nume. Poate reușesc să le vizionez săptămâna ce vine. 
  14. Mai sunt doar două săptămâni până la premiera primului film din trilogia The Hobbit.  E mai bine de-un an de când îl aștept! E drept, nu am citit decât Silmarillion. Asta înseamnă că trebuie să găsesc și cartea The Hobbit la bibliotecă. Sau, dacă nu, pe Gutenberg. Mai vedem ... 
Acum mă pun din nou pe treabă. Somn ușor, vise plăcute, purecii să vă sărute și să vă deșteptați cu zâmbetul pe buze mâine :D Să nu uit ... discursul e aici


No comments:

Post a Comment