Sunday 2 December 2012

Numărătoare inversă

Bună seara,

Mâine începe săptămâna a zecea. Tot mâine începe și numărătoarea inversă pentru o mulțime de lucruri, pe care nu le voi enumera aici. E bine totuși să știi că te așteaptă ceva frumos, că vei revedea pe cineva drag.

Pentru săptămâna aceasta nu mai am niciun obiectiv nou în cabină. Singurele mele obiective sunt pentru tot ce se petrece în afara cabinei:

1. Să îmi păstrez camera așa cum îmi place (lună și bec)
2. Să fac ceva pentru mine în fiecare zi (să-mi spun da, meriți în locul atâtor refuzuri)
3. Să dorm mai mult
4. Să gătesc
5. Să cânt
6. Să merg la Zumba
7. Să vorbesc mai des cu familia și prietenii mei

Vreau să mă scap de tensiune, de negativisme. Ce mă va ajuta e ceea ce fac cu plăcere. Vreau să interpretez pentru că îmi place, nu pentru bani (deși îmi place foarte mult să am cu ce plăti facturile sau biletele de avion).  

Mă solicit prea mult uneori, mă consum pentru fleacuri. Vreau să mă detașez și să mă pot bucura de fiecare discurs și de fiecare orator.

Noapte bună!


No comments:

Post a Comment