Sunday 9 December 2012

Ca făina, alb se cerne/Alb covor, ea se așterne

Bună dimineața târzie,

Nu stau locului niciun pic, pentru că nimeni nu stă. Este zăpadă de măturat și de folosit pentru bulgări, săniuș și alte creații artistice, avem omăt de scârțâit și de lăsat amprente felurite de pantofi și fulgi mici și mari de nea de contemplat: a venit, oficial, iarna.

Bagajul meu de Cluj e aproape gata și mă voi întoarce mai repede, că „nu se știe ce-o să fie!”. Moș Nicolae mi-a adus ciocolată cu alune (acum gata înfulecată, evident) și un netbook funcțional (uraaaaa!).

Mâine e zi liberă, teoretic. Practic, mă ocup de proiectul de traducere încă de la 9 a.m. și de la 10 la 14 am grup de lucru pe simultană. Va fi o zi obișnuită, dar mai albă.

Nu mi-a intrat nicio bursă în cont, deci va trebui să merg la bancă să cer un extras de cont și pe la Serviciul Social să lămuresc situația. De! Totu-i bine când se termină cu bine, așa că nu mă stresez, că tot nu are niciun rost.

Pentru interpretare comentariile au fost în mare măsură pozitive. Revin mereu omisiunile elementelor retorice din discurs și ritmul de livrare a interpretării. Am căutat deja cu Google cum pot să vorbesc mai repede, ca să mă antrenez și voi cere sfaturi și profesorilor în această privință. La franceză cred că m-ar ajuta să vorbesc ca o olteancă.

Mai sunt două săptămâni de cursuri ... Pentru a unsprezecea săptămână voi face un efort conștient pentru a-mi îmbunătăți dicția și viteza de vorbire. La fel și pentru a douăsprezecea, cu un strop de relaxare și spirit festiv în plus.

Iar acum, să vedem: eu cu cine votez?




No comments:

Post a Comment