Wednesday 26 December 2012

Timp pentru răsfăț

Bună ziua de Crăciun

Au trecut puțin excesele culinare. Urmează multe multe filme (din ianuarie nu voi avea acest lux prea des). Treptat, îmi revine și pofta de lucru. Partea frumoasă e că pot să urmăresc filmul Le Petit Nicolas și să îmi îmbunătățesc și franceza. Chiar îmi amintește mult de Manolito Gafotas. Probabil fiindcă ambii protagoniști sunt băieței de 8 ani.

I-am citit de nu-știu-câte ori nepoțelului exact povestea (puțintel de groază) culeasă și așternută pe hârtie de Charles Perrault despre Tom Degețel. Revine și în film. Poate ar trebui să citesc niște basme în original; nu strică niciodată. Îmi plac basmele și desenele animate, pot fi în orice limbă.

Pe azi vreau doar atât: să mă uit la filme în franceză, să iau mese mai frugale și să ascult un discurs sau două. Nu ar strica nici să mă mai joc pe pagina WFP, ca să donez cât mai multe boabe de orez. Mă ajută cu geografia: orientare pe hartă, capitale, ș.a.m.d.

Pe curând!




No comments:

Post a Comment