Wednesday 12 December 2012

Amânarea ...

Bună seara,

Scriu din nou, după muuuulte zile, de pe netbook-ul meu drag. Cred că am setat varianta greşită de tastatură română, cea cu sedilă. Nu sunt prea constantă în ultima vreme. Deşi nu aş merge până la a spune că sunt leneşă, totuşi  am tendinţa de a amâna lucrurile mult mai mult decât de obicei. E foarte bizar. Vreau de cele mai multe ori să dorm pur şi simplu, pe urmă biruie dorinţa de a face lucruri, combinată cu dependenţa de internet şi de informaţii noi. Rezultatul e că mă simt acum vinovată orice aş face: dacă lucrez prea puţin, dacă lucrez prea mult, ş.a.m.d.

Am amânat să îmi ascult discursurile fiindcă mi-e frică de ce voi auzi, chiar dacă am primit şi laude la franceză. Nu mi se spune că a fost foarte bine des.

Mi-a mai venit inima în loc când am fost la teoria interpretării azi: e ok să experimentăm, să învăţăm tot timpul. Mi-a plăcut articolul dnei Manuela Motta despre deliberate practice. Mă motivează.

M-am cam negativizat pentru că încă nu mi-am primit bursa. Am de plătit asigurarea de sănătate, am de cumpărat haină de iarnă şi ghete, dar nu îmi permit să cheltui nimic deocamdată. Am primit comentarii amestecate, mi se pare că mă descurc mai rău la engleză. Păcat că vreau eu mereu să fiu perfectă şi mă enervez din nimic. Cum apare o scânteie prea arzătoare pe planul emoţional, cum româna o ia pe ulei şi logica după ea. O mică doză de miserupism ar fi numai bună câteodată.

Încă nu am reinstalat Audacity, dar urmează. Mintenaş (adică în mai puţin de o săptămână), postez perle rare şi strălucitoare.

Iar acum, noapte bună!

No comments:

Post a Comment