Saturday 29 December 2012

Bilanț de sfârșit de an

Bună seara

Scriu mai sporadic, e drept. Îmi lipsește dispoziția necesară. Prefer să îmi petrec timpul cu familia. Mai e puțin și, din noul an, încep încălzirea pentru s(tr)esiune.

Ca să imit tonul zodiacurilor, voi spune că anul acesta lucrurile au avut, pentru mine, o traiectorie în mare parte ascendentă. Am trecut cu bine de examene grele, am obținut două burse, am lucrat (și nu orice, am lucrat ceea ce îmi place!), am cunoscut oameni frumoși (aici o includ mai ales pe Mița, chit că ea nu-mi citește blogul) și am început să învăț o limbă nouă (suedeza).

La anul vreau să fiu mai bună decât până acum, din toate punctele de vedere. Ridic ștacheta; nu sus, la cucurigu, ci doar puțin mai sus decât acum. Vreau mai ales să îmi dezvolt inteligența emoțională și să fac alegeri financiare mai inspirate. Nu în ultimul rând, vreau să am o viață socială mai activă și să investesc mai mult în imaginea mea.

Pe curând :)

No comments:

Post a Comment