Tuesday 1 January 2013

Sorcova, vesela ...

...să trăiți, să-mbătrâniți
Ca merii, ca perii,
În mijlocul verii
Ca un măr, ca un păr,
Ca un fir de trandafir,
Tare ca piatra, iute ca săgeata,
Tare ca fierul, iute ca oțelul
La anul și la mulți ani!

Ei, și acum că sunteți sorcoviți, să trecem la treabă. Anul acesta are 365 de zile. Timp suficient pentru a învăța, perfecționa și pune multe în practică.

Pentru Anul Nou am luat două categorii de hotărâri pe plan profesional (rezoluție înseamnă altceva în limba română, se exprimă în pixeli):

1. Pe tot anul
2. Pe fiecare lună (lunare sau mensuale)

1. Pe tot anul

Am două priorități covârșitoare: absolvirea masteratului și acreditarea ca interpret. Dacă prima e ușor de pus în calendar (sfârșitul lui iunie, începutul lui iulie), a doua va depinde foarte mult de cum mă voi descurca la examenul final. Abia după ce iau toate examenele și obțin diploma EMCI voi avea privilegiul de a fi trecută pe lista potențialilor candidați pentru acreditare (e multă hârțogărie de completat, dar merită; trebuie doar să mă asigur că voi începe din timp).

2. Pe fiecare lună

Obiectivele lunare sunt mai precise și sunt cele care îmi vor permite să le îndeplinesc pe cele anuale. Le voi scrie și adapta la cerințe pe măsură ce trece timpul. Relevante sunt acum doar cele pe luna ianuarie:

1) Să îmi iau toate examenele/proiectele/colocviile
2) Să mă înscriu pentru disertație
3) Să lucrez la disertație (partea teoretică)

Acum că știu ce vreau luna aceasta, tot ce trebuie să fac e să trasez „harta” cu pașii mici de făcut pentru a atinge aceste obiective mari și să nu mă abat prea tare din drum.

Pe mai târziu ...



No comments:

Post a Comment