Tuesday 22 January 2013

Cafeină

Sara bună,

Azi am mai bifat un examen, cel la Instituții Europene. Cred că m-am descurcat bine, rămâne să-mi aflu nota mâine seară sau, cel târziu, poimâine. 

Nu am interpretat astăzi, însă m-am ascultat și m-am înregistrat recitându-mi cursurile înaintea examenului. Răsplata mea savuroasă de imediat după a fost o mică excursie la biblioteca județeană, de unde am împrumutat al doilea volum din seria Temeraire a scriitoarei Naomi Novik. Mă topesc după dragoni ...

Am și gătit azi și, pe lângă lectura romanului fantastic, am ieșit și la un frappé. Sunt nespus de binedispusă și sper ca starea aceasta de bine să mă țină mult și bine. 

Mâine am două ore de interpretare franceză. Vreau să pregătesc un discurs frumos și lung din Science & Vie Junior, despre bacteriile din corpul nostru. 

În rest, trebuie să nu uit să iau o mică atenție pentru nepoțelul meu năzdrăvan, de care mi s-a făcut foarte dor (și, mi se spune, și lui de mine), fiindcă plec până vineri dimineață acasă. 

Am căutat forma corectă și se pare că, într-adevăr, cofeină e greșit. La fel și compușii săi, gen decofeinizat

Nicio grijă, cafeina nu mă ține trează. Voi fi cuminte și voi citi numai încă vreo sută de pagini, altfel aș putea sta și până la orele mici ale dimineții să termin cartea. N-ar fi nimic nou ...

Pe mâine!

No comments:

Post a Comment