Saturday 5 January 2013

La telefon

Bună seara târzie, târzie

Marea mea realizare azi e că am stat la telefon, mult și bine și ... tranca, tranca, tranca. Nu am cu cine semăna să nu fiu sfătoasă. Încerc să fiu o buturugă mică eficientă. De Sântion încep iar cu mailurile multe multe și mărunte. Trebuie clarificate suficiente aspecte încât să îmi pot organiza o parte din activitățile pe februarie. Vreau, de pildă, să plec în Marea Britanie câteva zile. Mi-e dor de PG Tips și de Horlicks.

Mi-am făcut bagajul și mă voi trezi mâine la șase dimineața ca să prind autobuzul de 7:45 spre Cluj. Nu știu de ce, dar am senzația că timpul se contractă.

Am început să-l citesc pe Istrati, dar se simte că e o traducere din franceză. Aștept să ajung la biblioteca franceză ca să-i citesc opera în original, eventual într-o ediție cu font prietenos și pagini luminoase. Mă atrage și viața omului Istrati, cred că ar fi grozav dacă s-ar face un film despre el. Un film al noului val românesc.

Eee ... mă opresc aici din visat. Somn ușor, vise plăcute!


No comments:

Post a Comment