Monday 7 January 2013

În general, bine

Bună seara,

Mă grăbesc să nu depășesc noua mea oră de culcare: 22.30. Ziua aceasta a fost una bună pentru mine. Am intrat o singură dată în cabină la cursul de interpretare engleză și am făcut o simultană bună (loc de mai bine există oricând, dar prestația a fost mai bună decât cele dinainte de vacanță).

Am făcut niște bani mere-pere: am luat căști noi pentru telefon (să ascult știri RFI dimineața la 6 fără s-o trezesc pe Mița), căști noi cu mufă rotundă (pentru netbook, iPod și latop), un stick USB de 8GB și un card de memorie de 2GB. Sunt mulțumită de mine. La căști bluetooth am renunțat pe moment, vreau să pot asculta radio la ele și mai trebuie să cercetez piața.

Morala pe azi, pe toate planurile:

                  Când nu ai de ales, generalizează. Dar, dacă poți, fii cât mai precisă! 

Mâine am patru ore de franceză, sunt curioasă cum mă voi descurca după două săptămâni de repaos.

Noapte bună!


No comments:

Post a Comment