Thursday 10 January 2013

Nătăfleață

Bună seara,

Azi aveam planuri mărețe, pe care, însă, am fost nevoită să le schimb. Cum așa? Păi, pe când să ies pe ușă, mi-am dat seama că nu am cheia de la cameră.

Așa am ajuns să petrec o dimineață ... interesantă, să zicem, singură cuc. Nu am stat tocmai degeaba: am căutat cu disperare cheia pierdută, am scris mailuri, am făcut ordine aproape peste tot. Cu câteva minuțele înainte de 14 am primit un sms în care o colegă mă întreba dacă cheia pe care o găsise în laboratorul de informatică era a mea. Vai, ce fericită am fost după ce l-am citit! Pe scurt: cheia mi-a fost restituită la ora 17.


Partea proastă e că am pierdut două ore de curs la interpretare engleză și două ore de curs la interpretare franceză :(

Partea bună e că acum camera mea e mai ordonată (am aranjat-o cu migală), am mai găsit niște termeni și mi-am clarificat niște obiective pe termen scurt.


Albăstrea
Bleuet
Cornflower
Anemonă
Anémone
Anemone (ă-ne-mă-ni)
Bujor
Pivoine
Peony
Garoafă
Oeillet
Carnation
Mac
Pavot
Poppy




Mâine va urma să:

  • dorm până după 6
  • pregătesc cărțile și DVD-urile pentru biblioteci (județeană, institut, lectorat, MEIC)
  • pregătesc un discurs de simultană pentru interpretare engleză
  • ascult știri pe RFI
  • lucrez măcar 2 ore pe limba franceză
  • lămuresc câteva aspecte administrative
  • pregătesc rufele pentru spălat
  • primesc în vizită o prietenă=vorbesc ca o moară stricată
  • lucrez pe fișiere audio
  • mă antrenez pentru examenul la subtitrare
Și-am încălecat pe-o șea, și v-am spus noapte bun-așa! 



No comments:

Post a Comment