Monday 21 January 2013

Sută (la sută) interpret

Bună seara,

Am mai trecut de-un hop azi: simularea de conferință. Am avut câteva probleme tehnice, însă s-au rezolvat și am avut ocazia să lucrez pe engleză, franceză și retur. Per ansamblu, a fost bine, dar ...(ooof, dar-ul ăsta!) ...

-uneori, fac pauze prea mari, câteodată în mijlocul propoziției
-m-am panicat în cabină și s-a simțit în calitatea prezentării
-mă complic inutil în alegerile de limbă
-mă exprim neclar

Fără nicio scuză. Ar trebui să pot fi consecventă, coerentă și clară de la început și până la bun sfârșit.

Nu am mai scris de mult, alte aspecte au fost prioritare în această perioadă. Voi reîncepe după examenul de mâine mai pe larg.

Cred că aceasta e a suta postare. La multe-nainte îmi doresc, să le citiți vă poftesc :)

Pe mâine!


No comments:

Post a Comment