Thursday 3 January 2013

Ascultare intensivă

Bună seara,

De la unsprezece încoace tot lucrez la discursurile în engleză. Am șters multe zgomote parazite, multe ă-uri, fâșâituri și altele. Durează mai mult decât aș fi vrut. Partea bună e că încep să fiu mai eficientă.

Ascult aceste discursuri foarte detaliat: elimin bâlbe, cuvinte neinteligibile, le fac mai ușor de ascultat activ, de deverbalizat.

Pentru munca mea de o zi mă voi răsplăti cu câteva episoade dintr-un serial. De răsplata materială se ocupă mama: sunt îndopată ca o gâsculiță. Tot e bine. Dacă eram în Cluj făcând același lucru, mi-ar fi amintit doar durerile de stomac că mi-e foame.

Mi-am dus la service telefonul și căștile înainte de Crăciun. Sper ca după Bobotează să mi le pot recupera, ca noi. Ce pot spune? Am un ghinion fantastic cu căștile. Dacă nu le stric eu, le acroșează alții. Mă tentează niște căști bluetooth universale, ca să nu mă mai împiedic în cabluri. Da, niște căști „fără oi”. Rămân cu gândul, deocamdată. Când le găsesc pe cele potrivite, voi ști, mai mult ca sigur.

O seară frumoasă!

No comments:

Post a Comment