Saturday 12 January 2013

Ultima săptămână de cursuri, întâile chinuri ale stresiunii

Bună seara,

Se zice că timpul e subiectiv, că în funcție de starea noastră de calm sau agitație timpul se dilată sau se contractă.

Ei bine, la mine timpul s-a contractat azi. A zburat, uite-așa, pe lângă mine. Am fost trei ore la grup de lucru. Am făcut simultane până mi-a murit telefonul și am testat și cum e cu câte doi în cabină.

Concluzii/Învățături de minte:

-trebuie două scaune ȘI două seturi de căști
-unde-s două minți precizia crește
-trebuie să ai telefonul cel puțin pe jumătate încărcat de dimineață, să poți înregistra tot
-stai mult mai bine cu intonația
-trebuie să minți mai frumos, să nu-și dea seama nimeni când o dai în bară cu grație
-pe aceeași idee, fără reluări/corectări imediate!
-nu, nu, nu începi nimic cu o subordonată!
-scurteează propozițiile, că ai timp și poți
-exersează mai des discursuri narative, să faci față atunci când nu ai ce informație să triezi

Am primit-o în vizită pe mama, am mâncat bine și am petrecut-o, apoi am început să lucrez la rezumate pentru subtitrare. E interesant, nu zic. Și e util, nu neg. Dar, după jumătate de oră am vrut să iau o pauză. Și pauza de moțăială s-a transformat într-un somn de trei ore, așa că acum sunt plină de energie. Aș vrea să spun „și de chef”, dar nu vreau să mint.

De luni, intrăm în ultima săptămână de cursuri. Iată obiectivele pentru interpretare:
  1. Să triez informația
  2. Să mint frumos (fără scuze/reluări/corecturi, cu intonație convingătoare)
  3. Să fac propoziții scurte
  4. Să nu las nimic să mă enerveze/destabilizeze 
  5. Să particip la organizarea simulării de examen pentru anul întâi
  6. Să particip la organizarea simulării de conferință 
Pentru toată săptămâna, obiectivele mele sunt: 
  1. Să dorm suficient
  2. Să fiu calmă, orice s-ar întâmpla
  3. Să ascult radio cât de mult pot
  4. Să comunic eficient cu colegi, profesori, cunoștințe
  5. Să termin tot ce am de făcut pentru subtitrare și informatică
  6. Să mă pregătesc bine pentru examenul la suedeză, ca să mă descurc bine la examen miercuri seară
  7. Să pregătesc cel puțin două discursuri în fiecare limbă de lucru 
  8. Să mai fac mini-glosare
  9. Să lucrez pe franceză
  10. Să lucrez pe engleză 
  11. Să lucrez pe română
  12. Să îmi antrenez și aerisesc creierul
  13. Să merg la evaluare psihologică
  14. Să merg la biblioteci
  15. Să mă răsplătesc pentru ce fac bine (poate o ieșire la pizza vineri) 
  16. Să merg la spinning (poate în weekend)
  17. Să învăț la Instituții Europene
Ei, cam acestea ar fi obiectivele pentru a paisprezecea săptămână. Floare la ureche (Dă, Doamne!). 

Pe mâine! 

No comments:

Post a Comment