Wednesday 2 January 2013

Dezmeticeală

Salut!

Treptat, treptat, revin la rutina obișnuită: adorm la ore ce nu depășesc cu mult miezul nopții și mă trezesc la ore ce nu depășesc cu mult ora zece dimineața.

Abia aștept să înceapă iar cursurile. Mi s-a făcut dor. De vineri voi începe să mă pregătesc cu adevărat: Speech Repository, bagaj, plan de bătaie pentru ianuarie.

Am început deja să editez fișiere audio pentru cursul de Tehnologia Informației și Comunicării. De reținut: când nu am chef, mai bine fac altceva decât să pierd vremea. Am extras șapte discursuri dintr-un calup audio de optzeci de minute și am prelucrat deja două discursuri în română. Acum sunt la cele două în franceză: le tot prelucrez și tot nu sunt mulțumită. De aici și lipsa de chef. Voi trece mâine la prima oră la cele trei în engleză. Dimineața sunt mai odihnită și mai bine dispusă, cu poftă de lucru. Trebuie să profit din plin de ea.

M-am răcit puțin, dar sper să mă refac complet până ce începe oficial sesiunea de examene.

Pe mâine!



No comments:

Post a Comment