Tuesday 29 January 2013

Flori, floricele ...

Bună seara,

Am lucrat trei consecutive retur azi. Ce e simptomatic? Tind să notez prea puțin sau prea mult unde nu trebuie. Ca să maschez, înfloresc sau generalizez. Câteodată merge, dar de cele mai multe ori iese un mesaj nu tocmai fidel.

Cred că asta e problema mea cea mai mare: folosesc prea multe cuvinte și nu triez suficient de mult. Mă   complic inutil.

Deci, pentru examenul de vineri:

NU spune tot
NU răs-explica nimic
NU fă fraze lungi și întortocheate
NU te exprima neclar
NU te obosi inutil.

Parcă mă simt mai bine acum. Azi nu am putut citi nimic despre dragoni, nu am găsit nicăieri al treilea volum din seria Temeraire. Am citit o sută de pagini din Cântul vrăjitoarelor, în schimb. Sudoku a mers brici.

Mâine am interpretare franceză ... mă pun la somn devreme. Pe curând!


No comments:

Post a Comment