Tuesday 27 November 2012

Temperament vulcanic (nu de pe planeta Vulcan)

Bună ziua,

Am început de dimineață cu patru ore de interpretare franceză. Nu prea am fost în apele mele, deci obiectivele au fost îndeplinite și nu prea, mai ales cel cu păstrarea calmului în cabină.  Se putea, desigur, și mai rău. Ce să-i fac, acesta e temperamentul meu. Din păcate, micile frustrări cumulate îmi mănâncă din energie, la fel cum o face și efortul de autocontrol. De reținut: când mă mai enervez și reușesc să mă calmez singură (cum a fost cazul de dimineață), să nu mai spun și altora despre nervii mei. Poate nu ar strica să încep iar micul ritual de meditație dimineața și seara. Zece minute sigur aș putea să îmi fac, oricât de multe sarcini aș avea de îndeplinit.

Am împrumutat încă câteva cărți pentru disertație. Sunt mulțumită că găsesc detalii utile în toate titlurile disponibile la biblioteca masteratului. În drum spre cămin m-am oprit și am cumpărat o cordeluță de iarnă, cu floricele roșii care să-mi acopere bine urechile. E grozav, pentru că nu mai depind de nicio căciuliță cu lână care să-mi irite pielea de pe frunte. Discursul pregătit în limba română nu l-am ținut încă. Va urma, cu siguranță, mâine sau poimâine. E proaspăt înregistrat, așa că, ascultați despre micuțele Picasso.

Pe mâine!

No comments:

Post a Comment