Wednesday 7 November 2012

Scurt și cuprinzător

Bună seara,

Azi nu am mai ajuns la facultate. Va rămâne să recuperez tot ce am pierdut. Grupul de lucru pe retur s-a anulat, pentru suedeză am recapitulat cursul trecut. Am citit mult în franceză azi. Am tradus mult.

Mâine am de îndeplinit atribuții administrative și am de ținut câte un discurs la cursurile de interpretare engleză (despre organisme modificate genetic) și franceză (despre cifre, date fiind rateurile din cabină de săptămâna trecută). În plus, am câteva termene limită de respectat, pentru scrieri și traduceri de texte.

Dacă totul merge șnur, mă voi răsplăti cu un concert de violoncel la Academia de Muzică Gheorghe Dima. Ar fi grozav. Dacă nu, îmi rămâne oricum biletul de teatru de vineri, la Conu Leonida față cu reacțiunea.
Ei, ei, Caragiale, ce actual ai rămas!

Gata acum. Vorba multă, sărăcia omului. Am încălecat pe-o șa și-am zis noapte bun-așa!

No comments:

Post a Comment