Saturday 17 November 2012

Relay

Bună seara,

Am făcut patru ore de grup de lucru azi și sudoku nu vrea să fie rezolvat și pace la ora aceasta. Trag concluzia că-s varză iar. Mai am de tradus, dar e preferabil să încep mâine mai devreme, când se vor mișca și rotițele mai cu viteză.

Sunt multe de scris și procesat, și de ieri și de azi. Poate reușesc până luni, poate nu. Nu le pot face pe toate. Sunt muritoare de rând.

De abia am reușit să îmi descarc toate discursurile pe laptop. Câteva am și ascultat. Cam știu unde mă aflu. Mă aflu în mai multe curse în același timp. Ca în Oblivion. Fac parte și din ghilda Magicienilor, și din ghilda Luptătorilor, și dintr-a Hoților, și din Frăția Întunericului și mai concurez și în Arenă. Ce-i drept, nu m-am jucat de multișor (de vreo trei ani), dar nu am uitat.

De remarcat că am făcut relay azi pentru întâia oară și mi-a plăcut. Nu mi-a plăcut mereu calitatea limbii engleze pe care am folosit-o, dar experiența e pozitivă.

Atât pentru azi. Azi sunt zgârcită.
Și-n pat moale și cald,
Mă și întind grăbită.

Pe mâine!

No comments:

Post a Comment