Friday 2 November 2012

Less is more

Buna seara,

A mai trecut o saptamana, a cincea. Azi am lucrat pe retur. In general, a fost bine. Pe alocuri nu mi-am amintit la timp cativa termeni: living standards pentru nivel de trai si coat of arms pentru stema. Ritmul a fost bun, aproape constant, dar e loc de mai bine. Mi-a fost foarte util obiectivul pentru aceasta saptamana: sa mint frumos, sa inspir cat mai multa incredere. Va ramane un obiectiv principal pentru toate saptamanile ce urmeaza.

La interpretare engleza am intrat in cabina. Din comentarii si observatii, de retinut:
  • taci si asteapta mai mult (2-3s)
  • condenseaza limba (nu ideea!)
Intalnirea cu anul intai a decurs bine. Am mai imprumutat trei carti pentru disertatie si urmeaza sa le parcurg pana vinerea urmatoare cumva, candva. 

Pe maine la sala Parc voi avea pregatite cel putin trei discursuri diferite, in limba romana, franceza si engleza. Am oscilat putin cu privire la participare. Dat fiind ca nu am darul ubicuitatii nu ma pot duce si la conferinta TEDxUBB. Asta e. Tot timpul trebuie stabilite prioritatile. Iar prioritatea mea din aceasta seara e sa ma relaxez. Acum sunt un pachetel de nervi si am o frumoasa migrena. 

Sunt calma, sunt relaxata, sunt calma, sunt relaxata, sunt calma, sunt relaxata ad infinitum.

S-aveti o seara faina! 

No comments:

Post a Comment