Sunday 4 November 2012

Haplea

Buna seara,

Azi m-am indopat mai ceva ca o gasculita. Mi-a adus mami de toate si am infulecat de toate. Maine dimineata pot sa ma rostologesc pe Babes in jos si sa ajung la facultate, haha.

Citesc o carte in franceza, Kiffe kiffe demain. M-a prins. Am vizionat si cateva videoclipuri despre interpretare pe YouTube. Nici nu mai e asa de mult pana la examene ... Ma stresez putin pentru ca se aloca tarziu bursele anul acesta, dar ... tot raul spre bine. Primul lucru pe care vreau sa-l iau e o pereche de Scarpa.

Ziua a trecut repejor. Mi-am luat doua perechi de cercei (gablonturi) vineri si le-am probat sambata. Una imi vine bine, cealalta a trebuit reciclata ca o pereche de brose: una mie, pe cealalta i-am daruit-o azi dimineata mamei. Acum avem amandoua o bufnita mica, cu ochi negri si pietricele verzi pe palton. Stiu ca nu e aur, nici platina, nici argint, dar ne amuza pe amandoua. Ne aminteste de povestea cu buha (orice mama spune ca puii ei sunt cei mai frumosi din lume). Si in plus, culoarea preferata a mamei e verdele.

Am desenat o capodopera de arta pentru nepotel (asa, ca sa coloreze in contur o ciorchina de struguri si o anvelopa) si i-am trimis un pupic. Mi-e dor de el. Si lui de mine. Sambata ne jucam, ca merg acasa. Abia astept.

Maine am interpretare engleza si pe urma franceza, cursul despre institutii si grupul de lucru in sala de conferinte din parc. Pe urma, vin acasa si continuu cu traducerea, scrisul si cititul. Cu mancatul o las mai moale, sa nu mi se aplece. Am niste carti despre nutritie; dupa ce le rumeg putin, voi avea niste discursuri numai bune de simultana.

Iar acum, am suflat in lumanare si m-am dus la culcare!

No comments:

Post a Comment