Tuesday 13 November 2012

Horror

Bună seara târzie rău de tot!

Sunt obosită. Azi am făcut ceea ce aș numi pur și simplu simultane de groază (și nu insinuez că sunt groaznic de bune). M-am ascultat cu simultana de tip retur engleză doar două minute înainte de a mă enerva. Ăăăm nu e cuvânt și nici tăcere nu e. Era atât de lent discursul și aveam atâtea ocazii (ratate) de a tăcea ...

La franceză se întâmpla totul, căci franceză am avut azi. Am făcut o mică încercare de simultană cu text, dar am rămas în urmă din cauză că mă chinuiam să reușesc să mă înregistrez (nu am reușit). Oratoarea nu a avut răbdare să stea după mine și mie mi-a fost rușine să o rog să reînceapă. Rezultatul a fost iar ... de groază. Am făcut traducere la vedere ca să scot cămașa, dar tot am rămas în urmă și ce a ieșit nu a fost prea coerent.

Lecție pe viață: în cabină NU se face traducere la vedere. 

Am încercat, de vreo douăzeci de ori în ultimele două ore, să înregistrez un discurs, dar nu-mi iese. Inversez silabe, mă bâlbâi, pierd șirul, spun metri cubi în loc de metri pătrați, sunt mega varză. Varză călită. Și sunt foarte răgușită deja. Scriu doar acum pentru că nu mi-a mers netul vreo trei ore. Tipic. A plouat un pic, gata!

Am mult de lucru. Și pentru școală, și pentru traduceri. E mult de umblat. Mâine iar trebuie să călătoresc în afara Clujului. Trebuie să resetez cumva, cândva. Duminică, sper. Duminică tare-aș vrea să dorm peste zece ore.

Mi se închid ochii, așa că ... noapte bună!

No comments:

Post a Comment