Sunday 18 November 2012

Postul Crăciunului

Bună seara,

Am și dormit azi, am și tradus de zor. Filmele franțuzești și americane așteaptă cu răbdare ca eu să am timp de ele și să le scot din carcase.

A început postul Crăciunului, dar eu nu pot să mă abțin de la mâncare, spun drept. În schimb, mă voi strădui să fiu mai bună și mai înțelegătoare cu ceilalți. Să-mi sară țandăra mai puțin.

Azi a venit tata în vizită cu multe bunătăți ... nu spun ce, nu vreau să torturez pe nimeni cu pofte imposibil de satisfăcut imediat. Spunea că doar noi clujenii suntem în ceață. Înainte de dealul Feleacului era însorit și frumos, cică.

Iarna a venit oficial și e din ce în ce mai frig. Programăm aerisirile din cameră mai nou, să nu se facă sub 20 de grade.

Voi fi foarte ocupată (și deci pe fugă) și în această săptămână a opta. Ca atare, iată obiectivele:


  1. Să fiu calmă și încrezătoare în cabină, ca Florian Pittiș narând documentarele Teleenciclopediei. 
  2. Să ascult mai mult pentru a putea face segmentare și pentru a preveni scăpările de limbă. 
  3. Să las un decalaj adecvat, mai ales pentru discursurile lente în engleză, pentru a evita pauzele în interiorul propozițiilor atunci când aștept informații noi. 
  4. Să fac propoziții scurte în limba română. 
Noapte bună. 





No comments:

Post a Comment