Monday 5 November 2012

Din ciclul ... when it rains it pours

Bună seara târzie,

Plouă bine, plouă și iar plouă peste Cluj. Azi engleza a mers bine, franceza așa și-așa (mai bine, dar nu cum trebuie). La engleză am reușit să tac în momentele potrivite, la franceză nu. La engleză problemele de verbalizare sunt mai mici, la franceză sunt mai mari.

Am restituit netbook-ul de împrumut la amiază ca să aflu că nu-i mai funcționează ecranul la nouă seara. Sunt blestemată. Tot ce ating se strică. Ce altă concluzie aș putea trage? Ca să nu mai pun la socoteală și cât de prost mă simt ...

Căștile telefonului cel nou nu merg nici ele. Am avut ghinion: s-au agățat acum muuulte zile de rucsacul unei tipe. Rezultatul? Nu mai pot asculta știri. Nu se mai aude cum trebuie niciun post de radio. Lasă că ajung eu acasă, caut bonul de garanție și merg să mi le schimbe la service.

Pe laptopul acesta veteran nu am sonor, dar cred că voi învăța să citesc pe buze. Măcar am diacritice. Mă bucur de ce am, pentru că mâine ... va fi mai rău (e marți, trei ceasuri rele ș.a.m.d.).

Pe mâine!

No comments:

Post a Comment