Thursday 22 November 2012

When it rains, it pours. Dar și când iese soarele ...

Bună dimineațaaa!

Mă-nconjoară ceața ... și nu încep așa doar de dragul rimei, chiar e ceață afară. Mă aștept să ningă într-una din aceste zile. Să am scuză să îmi aduc de acasă niște decorațiuni de Crăciun. Am văzut deja în magazine tot felul de lucrușoare tentante (cei mai cei sunt brăduții în miniatură, frumos împodobiți cu fundițe, globuri, ghirlande și sclipici auriu; ar merge într-o cameră de cămin). Bine că am destul control de sine să pun întrebarea cheie: „Chiar am nevoie?”. Mă salvează de fiecare dată.

De trei zile mă învârt ca o curcă beată prin Cluj, cu timpul drămuit la sânge. Azi e prima zi în care am cursuri doar de la 10. Grupul de lucru de la 8:30 a fost anulat: am o oră în plus. Profit de ea pentru a face o precizare: am primit răspuns pozitiv la candidatura pentru bursa de studiu SCIC (uraaaaaa!). Voi putea merge două săptămâni în Elveția la primăvară. Suedia nu mai e opțiune (din păcate). Tot voi ajunge eu acolo într-un final. Fericirea și-a amintit adresa mea.

Pe diseară! Promit să postez un discurs (sau mai multe).

P.S. Fixul muzical de dimineața aceasta: o melodie la fel de veche ca și mine.





No comments:

Post a Comment