Saturday 22 September 2012

Toamna se numără ...

Bună dimineața!

Sunt absolut încântată că e toamnă, că am făcut un colaj de frunze bestial cu nepoțelul meu, că mai e puțin și voi face tranziția de la interpretare consecutivă la simultană și că am cumpărat de pe-acum zece bloc notes-uri în format A5, frumos spiralate și cu foi veline (fixul meu).

Vara a trecut pe nesimțite ... Am urmărit cam unsprezece-doisprezece seriale, dintre care doar unul în franceză. Filme nu prea au fost senzațional de bune sau de multe ... mai mult de umplutură. Actualitatea tragi-comică din România nu mi-a dat pace nici în vacanță, dar m-am străduit să văd partea plină a paharului.

Marea noutate e că mi-am luat alt telefon, pentru a putea asculta radio. L-am testat de nenumărate ori și sunt mulțumită că pot asculta știri în timpii altfel morți (stând la coadă la oficiul poștal de exemplu). Iar când știrile devin prea greu de suportat (cele de bine sunt rare), pot asculta muzică de voie. Îmi ridică moralul. Mă enervez repede și îmi trece repede, dar e grozav când pot să nu mă enervez deloc și să-mi păstrez energia pentru ceva mai productiv. Muzica ajută de minune.

M-am apucat serios de alergat. De cel puțin trei ori pe săptămână, fug în ritmul cel mai lent posibil în jurul lacului Gheorgheni, cu căștile pe urechi, ascultând la radio orice: știri RFI, Rock FM, slujba de la catedrală, muzică clasică și altele. M-am obișnuit așadar cu căștile și mă bucur să spun că am o postură mai bună. Stau mai dreaptă acum și cred că îmi va prinde bine reflexul format în primele ore ale dimineții.

Am făcut și câteva discursuri, dar puțin puțin de tot. Mi-e dor de ele și de familia mea de la Litere. Dacă frunzele ruginesc acum, eu vreau să scap de rugina de peste vară.

Pe curând ...




No comments:

Post a Comment