Friday 28 September 2012

Melc, melc, codobelc

Bună dimineața!

Am dormit și nu prea, puțin, prost și în reprize. Partea bună e că nu mai am energie ca să mă enervez. Voi recupera somn sâmbătă și duminică.

M-aș duce la cinema, dar nu prea am la ce. În schimb, mă tentează spectacolele de teatru și operă din noua stagiune clujeană. Nota bene: de investigat pentru săptămâna viitoare, acum nu are cine.

Pe azi îmi propun să mă răsfăț puțin. Dacă se nimerește să mai pot face și un discurs-două, bine. Dacă nu, nu-i bai. Pe cum mă simt acum, mă aștept să fiu varză la sudoku. Poate reușesc să dorm după-amiază.

Am visat bazaconii ... iar. Visez mereu foarte încărcat emoțional, alambicat și colorat.

Azi fac totul cu viteza melcului turbat: încet și foarte încet (că tot e vineri).

Pe mai târziu.





No comments:

Post a Comment