Wednesday 26 September 2012

Harnică ... ca o furnică

Iată că m-am mișcat mai repede și am înregistrat un alt discurs de consecutivă cu notițe, puțin mai lung și mai dificil decât celelalte, cu dificultăți de terminologie, cu cifre și enumerări.

Ca să nu mă laud prea tare, e mult mai ușor să înregistrezi un discurs gata făcut, chiar dacă l-ai scris în engleză cu luni de zile în urmă. Mi-e puțin groază, un fel ciudat de groază amestecată cu un entuziasm și o curiozitate năucitoare, să încep să scriu discursuri nou-nouțe. Vă reamintesc însă că nu trag chiulul: discursurile respective sunt la murat, după cum am explicat cu ocazia primelor postări.

În orice caz, mă simt puțin mai pregătită de simultană (am lucrat puțin pe respirație tot înregistrând și răs-înregistrând). Scuzați bâlba cu sta-stagiul militar. Mi se plimbă limba-n gură și mă tot gândesc la perechea de paronime stagiu-stadiu. În apărarea mea, nu există oratori perfecți.

Citiți despre educație în Finlanda, aici.

Vise plăcute!




No comments:

Post a Comment