Wednesday 26 September 2012

Bună seara, Cluj! Oriunde-ai fi tu ...

Eheee ... de săptămâna asta sunt oficial clujeancă. Toamna s-a instalat pe nesimțite și înainte de Ora de business e complet întuneric afară.

Ce să fie mai potrivit decât discursul meu despre povești cu fantome? Mărturisesc, nu sunt fan horror, dar am citit și Stephen King, și Dean Koontz (fiindcă unii oameni nu fac diferența dintre SF-uri, horror și fantasy, dar o carte cadou tot o bucurie e) și nu-mi displac nici filme precum Casper sau Vânătorii de fantome. Ca să nu mai zic de siroposul Fantoma mea iubită cu Patrick Swayze, Demi Moore și Whoopy Goldberg cu a sa Unchained Melody, care mă face să mă topesc mai ceva ca Olive a lui Popeye.

Ce mai tura-vura, ascultați discursul aici. Și poate, doar poate, mai adaug unul după miezul nopții. Dacă auziți cumva Irlanda pe undeva, îmi cer anticipat scuze, e doar o scăpare și nimic mai mult. Vorbesc numai despre Islanda.

Revin ...

No comments:

Post a Comment