Thursday 27 September 2012

Pe val

Tihii ... se vede treaba că sunt productivă în dimineața aceasta (mă chinui puțin să nu zic asta, dar repetiția e mama învățăturii).

Poate avea și o mică legătură cu primirea confirmării de primire a documentelor originale trimise la Bruxelles pentru bursa de studiu. Știu că șansele de a o primi sunt mici, dar mi-am zis că încercarea moarte n-are.

Am refăcut în limba română un discurs de consecutivă despre celulele stem scris chiar la începutul semestrului doi. Mi s-a spus atunci că e cam dificil și că e mai degrabă de tip examen (tocmai pe când eram și eu încântată că găsisem un discurs cu teste și subiecți). Am, ce-i drept, năravul de a nu-mi da seama cât de grele sunt discursurile mele decât după ce le țin și primesc reproșuri. E un motiv în plus pentru a mă ține de blog, ca să reduc incidențele de acest fel.

Originalul l-am făcut după un articol dintr-o revistă Science et Vie pare-mi-se, în franceză pentru grupul de lucru, în engleză la curs.

În orice caz, dacă și numai dacă vreți, atunci ascultați discursul aici.

Va mai urma ceva ...

No comments:

Post a Comment