Thursday 27 September 2012

La mulți ani, nea Gugăl!

Bună dimineața!

Nea Gugăl împlinește paisprezece ani. Din ce în ce mai mulți depindem zilnic de adolescentul acesta, care își poate face buletin azi. Adică nu, carte de identitate. Tot un drac.

Sunt binedispusă și gata de lucru, pentru că înainte de ora șapte mă înscriam să particip la prima zi a Întâlnirilor Europene din Cluj-Napoca, din data de 4 octombrie. Au trecut nouă ani bătuți pe muchie de când am participat ca voluntar la aceste întâlniri și am multe amintiri legate de eveniment. Tema de anul acesta este patrimoniul. Sunt  sigură că se va discuta și candidatura Clujului pentru Capitala Europeană a Tineretului 2015.

Am bifat în formularul de înscriere toate evenimentele din Cluj. Sper să ajung cel târziu la 16:30 acolo, să văd și să aud cât mai multe.

Nu prea am chef de alergat, dar ar fi cazul să îmi reintru în ritm. Ziua e lungă, așa că s-ar putea să-mi recapăt motivația.

Mi-am propus pe azi să citesc, să fac mișcare (dacă nu alerg, mă bâțâi pe ritmuri de dans latino) și să mai înregistrez măcar un discurs. Integrame și sudoku fac oricum.

Pe curând! Mă apuc de treabă.

No comments:

Post a Comment