Thursday 28 February 2013

Rețetă anti-frică

Bună dimineața,

Am evitat să mai scriu pentru că am evitat să mă mai evaluez. Motivul e foarte omenesc: de frică. Am început bine, marți la franceză a fost bine, am fost în apele mele, m-am simțit ca peștele în apă în cabină. Frica a început după ce am descărcat pe netbook toate interpretările: să mă ascult? să nu mă ascult? Și dacă mă ascult, cine știe ce greșeli grosolane găsesc? (cf. drobul de sare).

Am ajuns la concluzia că, decât să mai am senzația aceasta aiurea de nesiguranță, mai bine iau taurul de coarne, înfrunt temerile și merg mai departe. Da, nesiguranța face mult mai mult rău decât niște interpretări ratate. Trebuie să învăț să trec peste eșecuri cu fruntea sus și privirea înainte. Și să nu mai văd eșecuri unde nu-s.

Marți am alergat iar peste șase kilometri în parc, am de gând să alerg și azi. Am citit multișor ieri, fiindcă am avut doar teoria interpretării și o scurtă întâlnire de definitivare a orarului la suedeză, grupul de începători.

M-am implicat, pe termen lung, în trei proiecte lingvistice. Nu pot scrie detalii despre toate deocamdată. Pot spune doar că am mai multe lucruri care să mă entuziasmeze. Ca și semi-maratoanele, poate că sunt puțin înfricoșătoare și proiectele acestea la început, dar totul e posibil cu exercițiu.

Prin urmare, moto-ul de sfârșit de săptămână e Fă mai mult, gândește mai puțin!

Mă apuc de ascultat înregistrările. Pe curând!

No comments:

Post a Comment