Sunday 24 February 2013

Semestrul II

Bună seara,

Ziceam că voi evalua ce-am bifat azi din lista mea cu lucruri de făcut:

1) Tata a fost în vizită. Ne-am simțit bine. E plină parte mea de frigider. (bifat)
2) Am fost în mall: am luat nu una, ci trei perechi de cercei. A fost un succes colosal. (bifat)
3) Proba de înregistrare audio-video pe YouTube a eșuat. Va trebui să găsesc altă soluție. Poate încerc în alt  browser data viitoare. (bifat, dar fără succes)
4) Am alergat vreo cinci ture în jurul terenului de rugby, plus distanța dintre cămin și parcul sportiv, dus-întors. Sunt pe calea cea bună. (bifat, 6k+)
5) Am citit vreo treizeci de pagini din Cântul vrăjitoarelor. (bifat)
6) Am ascultat multă muzică la radio și pe internet, plus știri, plus două fragmente din piese de teatru (commedia dell'arte cred) și am început primul sezon din Deadwood (so far, so good). (bifat cu brio)

Am primit între timp și orarul. A apărut o mică suprapunere de cursuri, dar se rezolvă (dă Doamne!). Mâine e un început lejer: două ore, de la 12 la 14. Nu mă așteptam, dar pică bine. Mă pot duce de dimineață să iau reviste mai noi de la Institutul Francez.

Pe curând!

No comments:

Post a Comment