Sunday 24 February 2013

Fac ce vreau, dar știu ce fac?

Bună dimineața!

Am revenit la rutina de lucru: trezirea înainte de 9. N-am nici cea mai vagă idee ce fac săptămâna aceasta, fiindcă nu am primit orarul. Mintea merge brici: am făcut sudoku în puțin peste patru minute.

Totuși, am mai multe de făcut azi:

1) Îl primesc pe tata în vizită, încărcat cu bunătăți (la Cluj plouă și cică nu și-a luat umbrela, dar nu se îneacă: are pălărie)
2) Merg în mall la ceva târg de antichități, poate găsesc niște cercei cu închizătoare, pe care nu-i voi desperechea în câteva săptămâni (cam asta e trista soartă a cerceilor mei)
3) Fac o probă pentru noul cont YouTube, să văd cum pot înregistra un discurs original pentru proiectul Speechpool
4) Ies în parcul sportiv Iuliu Hațeganu, la a patra zi de alergare, ca antrenament pentru proba de semi-maraton din cadrul Maratonului Internațional Cluj (din 21 aprilie)
5) Citesc ce-mi pică-n mână, de voie
6) Muzică, filme, articole online ș.a. de voie

Acesta e planul de bătaie. Evaluarea o fac diseară, să vedem dacă reușesc să bifez măcar 70% din listă. Până atunci, o zi supercalifragilistică!

No comments:

Post a Comment