Friday 22 February 2013

Linie şi de la capăt

Bună tuturor,

A trecut ceva vreme (cam trei săptămâni) de la ultima postare. Am picat proba de franceză la examenul din 1  februarie, iar pe cea de engleză am luat-o cu şase. E clar că era loc de mai bine şi că nu erau tocmai rezultate pentru nivelul meu. Asta e, cu toţii avem zile proaste.

Am făcut o lungă pauză de la interpretare. Printre altele, am fost şi am petrecut şase zile în Londra şi Birmigham. Sunt două oraşe pe care le iau în calcul dacă ar fi să mă mut undeva mai la vest. Desigur, nici Belfast sau Dublin nu sunt excluse. Mi-a prins bine ieşirea, mă simt ca acasă în Anglia. E bine, într-un fel, căci mi-a fost casă ani buni. Credeam acum doi-trei ani că m-am dezrădăcinat, că nu mai ştiu cine sunt, care mi-e identitatea. Acum lucrurile s-au mai lămurit: am rădăcini multiple, prind peste tot unde merg şi mă leg de locuri şi oameni. Şi rădăcinile se întăresc cu fiecare clipă petrecută acolo.

Azi am fost iar la examene: la mărire pentru subtitrare şi interpretare engleză, la restanţă în cazul interpretării franceze. Nu ştiu toate rezultatele, dar la interpretare sunt mulţumită că mi-am spălat ruşinea. Nu e rău, după o pauză aşa de lungă şi cu atât de mulţi morcovi (adică, emoţii).

Ei, şi acum am chef de lucru: de toate. Trag linie şi de la capăt :)

No comments:

Post a Comment